Tajice by Manzara.hr

Pozdrav,  drage moje čitateljice, temperature su se lagano spustile i pravo je vrijeme da razmislimo i o dugim odjevnim predmetima. 

Danas sam vam odlučila predstaviti tajice sa stranice Manzara.hr

Izbor tajica sa ove stranice je zaista velik. Od modela za teretanu i bavljenje sportom pa čak do modela koje odlično možete kombinirati za noćni izlazak ili kavu sa prijateljicama. Uz to, kod Vas su za par dana i riječ je o sigurnoj kupovini sa mogućnošću plaćanja kod preuzimanja. 

Izdvojila sam neke modele koji su se meni zaista svidjeli, nadam se da će se svidjeti i Vama. 
Tajice za sport

Vježbanje i briga o vlastitom tijelu su u zadnje vrijeme veoma popularizirani, posebno na društvenim mrežama, a najviše na instagramu.  Najpopularniji modeli tajica za vježbanje su “sjajne” odnosno “wet look” tajice. Manzara.hr u ponudi ma mnoštvo takvih zanimljiivih modela. Ovo su neki modeli koji se meni sviđaju. 


Tajice za izlazak 

Tajice nisu odjevni predmet namijenjen isključivo za teretanu i sport, u njima se može i u izlazak. Ja osobno volim nositi tajice u izlazak, posebno “kožne ” uz štikle i neku jednostavniju majicu i sako. 

Izdvojila sam neke modele koje bih ja nosila u izlazak. 

 
Nadam se da ćete se i vi odlučiti,  u jednom od slijedećih izlazaka, za tajice sa stranice Manzara.hr i zablistati. 

—————————————

Tipkamo se opet ubrzo, ugodan dan 😘


Leave a Reply

