50 činjenica o meni – upoznajmo se 

1. Obožavam rozu boju

2. Najdraža životinja mi je pas, ali volim i mačke

3. Studiram pravo

4. Najljepše žensko ime mi je Anastazija

5. Voljela bih posjetiti Egipat

6. Monica Belluci mi je najljepša žena na svijetu

7. Najčešće izgubim : jaknu i upaljač 

8. Volim kuhati

9. Ne volim turske serije, gledam ih ponekad zbog zgodnih glumaca

10. Svako jutro popijem dvije šalice kave

11. Rođena sam prvi dan proljeća

12. Najdraži odjevni predmet mi je haljina 

13. Imendan mi je na Božić

14. Ne volim nude ruževe

15. Volontirala sam 

17. Imam crnu kosu

18. Ne volim ljeto

19. Omiljeno godišnje doba mi je proljeće 

20. Nikad ne idem van u ravnim cipelama

21. Nosim naočale

22. Jako volim parfeme

23. Žena koja mi je uzor : Jadranka Sloković 

24. Ne volim nogomet

25. Trend koji ne volim : ekstenzije trepavica

26. Najdraže piće: kava 

27.  Najbolji događaj u proteklih godinu dana  : prekid i otvaranje bloga

28. Najdraža recenzija : o avonovim matt ruževima

29. Najdraže pivo : Heineken

30. Najljepša Hrvatica: Nataša Janjić

31.  Obožavam ruže 

32.  Mrzim komarce

33. Imam pirs na nosu

34. Voljela bih ispirsati pupak

35. Volim tetovaže, al nemam niti jednu

36. Najdraži drogerijski brand : l’oreal 

37. Najdraža drogerija mi je Dm

38. Pas mi se zove Linda, mačka Kety

39. Imam zelene oči 

40. Obožavam slušati rap glazbu, posebno balkan rap

41. Najdraži make up proizvod mi je definitivo olovka za obrve

42. Ko mala bila sam zaluđena Indirom iz Colonie

42. Najbolji hrvatski pjevač  : Massimo

43. Živciraju me starlete

44. najbolja emisija na televiziji mi je ona u kojoj dva brata blizanca renoviraju kuće  ( fkt se ne mogu sjetit imena)

45. Osim odvjetnica, ko mala sam željela biti forenzičarka, ali ipak pravo je pobijedilo

46. Nicolas Cage mi je najdraži glumac

47. Zadnji film koji sam gledala na tvu : Alfie

48. Voljela bih naučiti francuski

49. Najdraža čokolada: Milka s keksom i oreo 

50. Najdraža hrvatska blogerica : Me -make up victim🦄

Leave a Reply

