Avon mark puder za fiksiranje ( spas za masnokošce) 

Pozdrav, drage moje čitateljice,

Dugo se nismo čule,a razlog za to je bio manjak tehnogije. No, o tome ćemo nekom drugom prilikom. 

Danas sam Vam odlučila predstaviti proizvod kojeg upotrebljavam oko 3 mjeseca na dnevnoj razini. 

Riječ je o Avon Mark transparentnom puderu za fiksiranje.

 

Basic:

Količina: 9g 

Cijena : od 50 do 70 kn , ovisno o katalogu

Rok upotrebe : 24 mj od otvaranja

Moji dojmovi: 

Koristim ovaj puder od sredine 3 mj, na dnevnoj bazi i mogu teči da niti jedan make up look ne prođe bez njega. Ne želim kriti oduševljenje, ali meni, osobi koja ima masnu kožu, ovaj je proizvod život učinio puno lakši., a selfije ljepšim. 

Puder koristim: nakon kompletno napravljenog looka, lagano,  velikim Jessup kistom nanesem vrlo malu količini preko cijeloga lica  

P.s kad idem na neki bitan event, i make up mi treba biti dugo postojan, prvo pošpricam fiksator pa stavim preko puder.Puno bolje drži.  S ovako nanesenim puderom u prahu, moje izrazito masno lice izdrži minimalni 6-7 sati bez da se zamasti ( ispod koristim Loreal Infalibile matt, 5 sati izdrži na Maybelline matt puderu.  )

Kad se počne lice mastiti, opet lagano uzmem kist i natapkam T – zonu, i po potrebi druga mjesta.  Nakon toga, make up i dalje izgleda jako dobro i ono što je bilo naneseno prije se ne pokvari.

Izdržljivost

Ovaj puder provjereno drži i na temperaturama preko 30 stupnjeva. Jako ga malo treba i sporo se troši. Ali baš sporo. Mislim da bi ova kutijica definitivno godinu dana, minimalno, trebala izdržati. 

Puder je skroz proziran kad se nanese na kožu i ostavlja svilenkasti osjećaj na koži. Nije težak. 

Ovaj puder od mene ima čistuu desetku. Zbilja mi je olakšao život. Ako imate masnu kožu – obavezno probajte  
P.s. Proizvod sam kupila sama, vlastitim novcem  


Leave a Reply

