Kremica Emica by Total natural

Pozdrav, drage moje ☺

Prije nekolimo mjeseci otkrila sam jednu vrlo zanimljivu hrvatsku  kozmetičku tvrtku koja se bavi proizvodnjom prirodne kozmetike. Riječ je o tvrtki Total natural by Mary Novosel. 

Od ove tvrtke dobila sam na recenziranje Medenu kremu protiv bora, ulje za sunčanje ,  pekmez za sunčanje, čokoladni balzam za usne i Kremicu Emicu o kojoj ću vam danas ponešto ispričati .

 Moram napomenuti da mi je ovo iznimno ugodna suradnja, proizvodi su stigli jako brzo, pažljivo zapakirani i to i više njih nego što je trebalo. 

Zaista se vidi da je u kozmetiku ovog brenda osim znanja, uloženo i puno ljubavi. No, da ne duljim, krenimo s Kremicom Emicom. 

Basics : 50 ml – 35 kn, limena kutijica na navoj, dostupna je i u količini od 100 ml, može se naučiti preko web shopa. 

Što Total natural kaže o ovom proizvodu ? 

“Kremica Emica je namijenjena njezi i zaštiti dječje kože, sprečavanju iritacije kod blažeg pelenskog osipa, njezi prsiju kod dojilja i za smirivanje kože nakon izlaganja suncu. “

“Kremica Emica ugodnog je prirodnog mirisa, nježne žute boje i polutvrde konzistencije. Lako se nanosi, a također se brzo i jednostavno uklanja – bez daljnje iritacije osjetljive bebine kože i neželjenog lijepljenja pelena.”

Sastav : 

  • Maslinovo ulje,
  •  lanolin,
  •  pčelinji vosak,

Navedeni sastojci štite kožu, čine ju elastičnom i smanjuju strije i bore te nadraženost svake vrste, zbog čega ju mogu koristiti dojilje u slučaju nadraženih bradavica te starije osobe koje imaju tvrdu i zadebljanu kožu.

  • Eterično ulje lavande,
  • Ekstrakt sjemenki grejpa,
  •  Ekstrakt nevena,
  • Eterično ulje njemačke kamilice

Ekstrakti nevena i ekstrakt sjemenki grejpa snažno potiču regeneraciju stanica i zarastanje rana i ožiljaka, kao i regeneraciju umorne kože koja postaje meka, elastična i gipka.

Eterično ulje njemačke kamilice posebno smiruje alergije i vraća bolji tonus koži, a eterično ulje lavande smanjuje bol i iritaciju te također pomaže bržem zarastanju tkiva.

Moji dojmovi o ovoj kremi :

Ovu kremicu osim mene koristi čitava moja obitelj, uključujući i četverogodišnjeg nećaka. 

 Kremu koristimo u razne svrhe.

 Pokazala se je veoma učinkovitom kod njege nakon ugriza insekata. Odmah nakon uboda insekta, na mjesto uboda u tankom slju nanesem ovu kremu koja mi odmah umiri kožu i ublaži crvenilo. 

Također ,  super se pokazala i kod opekotina. Na opeklinu nastalu vrućim uljem stavila sam odmah malu količinu kreme i i dan nije nastao vodeni mjehur, bilo je prisutno  samo lagano crvenilo. Uz to, koristimo je za ogrebotine. U tom slučaju ubrza proces zarastanja. Također ,  isprobala sam je i nakon prvog sunčanja kada sam izgorjela jer nisam koristila spf. Koža mi se nije ljuštila.

Iako se reklamira kao krema za mame i bebe, ova krema  je za puno širu upotrebu  Kod mene doma je koriste apsolutno svi, od djeteta od 4 godine do odrasle osobe od 50.  

Posebno mi se sviđa što je bez parabena i aditiva te nije testirana na životinjama. 

Čvrste je teksture i lako se nanosi i briše. Dovoljna je mala količina za jednu upotrebu pa će vam i količina od 50 ml dugo trajati,iako je koristi cijela obitelj. 

Pošto su sada vani visoke temperature ,  zbog ulja u svom sastavu, malo omekša ,  ali to i dalje ne utječe na njezinu učinkovitost. Miris je biljni, ali blag. Meni osobno odgovara. 

Ocjena :  10/10

 Zaista sam zadovoljna ovim proizvodom. Sviđa mi se široka svrha ove kreme i to što je potpuno prirodna. Cijena je zaista prihvatljiva i preporučila bih je svima. I mamama i bebama, ali i svima ostalima. 

*P.s. Riječ je o PR proizvodu, ali moje mišljenje je potpuno iskreno i neovisno. 

Leave a Reply

