Maybelline Fit me: Matte and poreless

Pozdrav,  drage moje 😘 

Nisam dugo pisala o nekom puderu pa je došlo vrijeme da to promijenim. Iako, vjerujem da vam je dosta recenzija ovog pudera, ipak sam i ja odlučila reči par riječi o njemu. 

Da, da, riječ je o Maybelline matte and poreless puderu, opjevanom u brojnim recenzijama prethodnih par mjeseci. Ta pomama za njima mi se nije svidjela,  zato sam ostavila ovu recenziju po strani. Činilo mi se da se svi natječu oko toga tko će prvi natipkati post, a ja volim pratiti sama svoj ritam. 

Basics:  puder dolazi u pakiranju od 30 ml, a cijena je oko 50 kn, no često zna biti na sniženju ( posebno u Mulleru). Zatvoren je srebernom folijom tako da se u trgovini ne može isprobavati. Svaka čast za to. 

Sastav: 

Sastav mi se baš i nije dojmio, posebno činjenica da puder u sebi sadrži alkohol i parabene. I ja imam fobiju od njih,  ali s ovim puderom sam željela riskirati. Da li mi je to bila pametna odluka, pročitajte u daljnjem tekstu. 

Što Maybelline kaže o ovom proizvodu?  

Moji dojmovi :

Ovaj puder koristim već dulje vrijeme. Mjesec i pola minimalno na dnevnoj bazi. Ja sam veoma zadovoljna.

Moja nijansa:  120. 

Prekrivanje mu je od laganog do srednjeg. Meni to odgovara jer nemam baš jako problematičnu kožu,  a često kada želim bolju prekrivenost samo stavim drugi sloj. Ovaj puder ne oksidira na mom licu, i navedena nijansa mi odgovara savršeno. Plus, pročitala sam nedavno da je Maybelline uveo u prodaju još dodatnih nijansi kako bi bile zadovoljene potrebe žena diljem svijeta. 
Odlično je to što se puder bez problema nadograđuje i izgleda lijepo na licu, a ne zapackano. Ovaj puder meni na licu nije naglašavao suhe dijelove i zaista je matirajući, kad bih ga usporedila sa Catrice all matt puderom, onim u kockastom pakiranju, ovaj Maybelline puder je puuuuno bolji. Više matira i dulje traje. 

Tekstura mu je veoma tekuća, no prstima se nanosi bez problema. Probala sam i spužvicom, ali se prstima postiže bolji efekt. 

Kako ja nosim ovaj puder i trajnost?  

Ovaj puder ja nosim u kombinaciji sa Avon mark proizvodima.  Ispod njega stavljam bazu, pa puder, pošpricam fiksatorom, ma setiram puderom u prahu, koji je transparentan. Zašto prije fiksator pa puder u prahu? Ljepše mi izgleda cjelokupni make up i masni sjaj kasnije probije. 

Trajnost: Nakon što ga stavim tek oko trećeg sata mi oko nosa pocinje probijati masni sjaj. Nakon pet sati i malo po čelu. To sve samo setiram navedenim Avonovim puderom, u prahu,  laganim tapkanjem velikim kistom i  puder bez problema izdrži bar sedam sati. 

No bez baze,  pudera u kamenu i fiksatora, već nakon sat i pola probija sjaj,  a nakon tri sata de puno više sjajim. Dakle, koristite bazu i puder u kamenu, posebno po ovim ljetnim vrućinama. 

Zaključak 

Ovo je zbilja dobar matirajući puder koji možete kupiti za cijenu od oko 50 kn, a koji će svoj posao obavljati na zadovoljavajućem nivou. Da bi netko tko ima masnu kožu njime bio zadovoljan potrebno ga je kombinirati sa puderom u kamenom i fiksatorom. Definitivno,  vrijedi probati. 

Ocjena: 8/10

Žao mi je što vam nisam pokazala kako puder stoji na licu,  no kamera kojom slikam ne može takvu fotografiju lijepo uhvatiti. Namjeravam uskoro kupiti uređaj koji će mi omogućiti i takve fotografije. Do tada, nadam se da ste zadovoljni i ovim fotkama. 

——————————

P.s. Ovo je proizvod kupljen vlastitim novcem. 



2 Comments Add yours

  1. Magdalena says:

    Nazalost, meni se ovaj puder nimalo ne svida. Jednom sam ga probala i nikad vise, jednostavno mi je nekako presuh, ne svida mi se osjecaj na licu. Inace imam masnu kozu, al ne ide.

    Like

    1. Čitala sam različite dojmove cura. Uglavnom pozitivnih, ali nekome neki proizvod jednostavno ne odgovara. Meni recimo nikako ne paše Catrice u onoj bocici na pumpicu.
      A ovaj mi je fantastičan. Zaista mi je puno bolji od većine pudera kojh sam probala.

      Jesi probala da staviš neku hidratantnu kremu ispod pudera? Ili makar hidratantni tonik?

      Like

Leave a Reply

