Manzara fashion – Haljine (ljeto 2017)

Pozdrav,  drage moje, danas možete pročitati novi fashion članak na mome blogu. 

U prvom fashion članku predstavila sam Vam internet trgovinu Manzara fashion preko koje možete naručiti prekrasnu odjeću i modne dodatke. 

Naručiti možete sve od hlača,  preko kombinezona, majicatunika,  kupaćih kostima i raznih prekrasnih haljina. 
Danas ću Vam u ovom postu predstaviti, po meni, najljepše modele haljina za ljeto 2017. Predstaviti ću vam modele haljina za plažu,  gradske šetnje i elegantne večernje izlaske. 

Haljine za plažu 

Ovogodišnji trend cvijetnog veza koji sam vam predstavila  prethodnom postu na modelima majica i tunika, nastavlja se i na haljinama za plažu. Osim toga, naglasak je na laganim, prozračnim materijalima i zanimljivim uzorcima. 

Haljine za casual izlaske

Ukoliko nakon sunčanja odlučite otići u neki beach bara na koktele ili popiti kavu, Manzara u ponudi ima zanimljive haljine koje također prate modne trendove. Kod casual haljina to su definitivno volani i prugice (posebno crno bijele) te različiti geometrijski uzorak. Također, nećete pogriješiti ni ako se odlučite za dugu haljinu. 

Večernje haljine / haljine za izlaske

Večernje haljine uvijek moraju biti elegantne i ženstvene. 

Za ljetnu sezonu možete izabrati jarke boje kako bi naglasile brončanu put. Uz to, brončanu put lijepo naglašavaju zlatni dodaci u obliku ukrasa na haljini ili u obliku nakita. Od nedavno na ovoj stranici možete kupiti i nakit da upotpunite svoje kombinacije.  Ja sam izabrala nekolilo modela  večernjih  haljina koji su mi se posebno svidjeli. 

Nadam se da su Vam se svidjeli modeli haljina koje sam Vam predstavila. Ja sam svoju haljinu već odabrala. 

O kojoj haljini je riječ i kako mi stoji saznat ćete u jednom od idućih postova. 
Tipkamo se opet uskoro 😘 

 

Leave a Reply

