Potrošeni proizvodi #2 i blic recenzije 

Pozdrav, drage moje 😘 

Prošlo je podosta vremena od zadnjeg empties posta. Puno toga se potrošilo u zadnje vrijeme. Zanima li vas što točno i koji su moji dojmovi o tim proizvodima,  nastavite čitati. 

Tuširanje 

Obožavam se tuširati kremastim gelovima. Što se tiče Fa – coconut water je jedan fini, ne skroz kremasti gel za tuširanjenje,  blagog mirisa kokosa – iskreno,  nije mi nešto. Ima puno boljih jeftinijih gelova. Nije mi dovoljno kremast, i miris mi se ne sviđa. 

Fa Coconut milk – puuuno bolji gel, kremastiji, mirišljaviji. Odličan. Kupujem opet. Oba gela su cijene do 15 kn. 

Afrodita – ne trebam više ništa reči. Nema proizvoda kojim nisam bila zadovoljna. A ovi kremasti gelovi su vrhuski. Kupila sam set u Dm-u,  ova dva gela za oko 20 kn na nekom sniženju. Ne znam koji mi je bolji. Imaju komadiće sjemenki voća u sebi. Čisti užitak. Žao mi je što ih nemam više. Vaniliju bih mogla pojesti. 

Kosa

Oba šampona obožavam.  Syoss je kupljen u Dm-u,  na Syoss popustu. Za oko 20 kn. Odličan mi je. U sebi sadrži kreatin i zaštitu boje. Poslije pranja kosa bude mekana i sjajna. Odličan šampon. Kupujem opet. 

Cien šampon – ovo je čini mi se deseti put kako sam ga kupila. Šampon košta 13 kuna i dolazi u tubi. Po strukturi i mirisu je identičan Glissu. Ovaj je za oštećenu kosu. Od kako sam otkrila Cien, Gliss ne kupujem jer je ovaj cca 10 kn jeftiniji. Ima ga u Lidlu. 

Avon planet spa maska za kosu od shea maslaca – prekrasan miris, gusta tekstura,  dugo traje,  ali mi kosa od nje nije ništa bolje izgledala, zapravo, učinilo mi se kao da je još dodatno isuši. Više je neću koristiti. 

Gliss kur – ova ljubičasta maska je najbolja maska za kosu. Namijenjena suhoj i oštećenoj kosi. Moju je preporodila u par korištenja. Obavezno probajte. Kutiju sam bacila, a bolju sliku nemam. Uglavnom, ljubičasto je pakiranje. Cca oko 30 kn u svim drogerijama. 

Aromara Autumn Leaves pakung za kosu – proizvod koji je potpuno prirodan, namijenjen za jačanje kose. 100 ml oko 130 kn. Malo je neobičnog mirisa, ali jako učinkovit. Uklanja prhut i kosa se manje masti. Potpuna recenzija je napisana, pročitajte. 

Avon ulje u spreju za kosu – xy bočica po redu. Odlično. Kosa je od njega mekana i mirisljava. Dostupan je u Avon katalogu, cijena varira – od 20 do 30 kn. 

Garnier naturals regenerator s medom – dosta dobar regenerator,  ništa spektakularno. Ima i boljih,  al da bih ga opet koristila – bih. Miris je lijep, a on je kremast. Ne sviđa mi se što sadrži relativno dosta alkohola. Cca 15 kn. 

Njega tijela 

Piling za tijelo Adria spa – odličan proizvod. Najbolji piling koji.sam probala. Koža nakon korištenja postane glatka i mekana. Čak ni regenerator nije potreban. Cijena oko 80 kn. 

Adria spa losion za tijelo protiv celulita – okej proizvod. Brzo se upija,  koža bude elastičnija nakon upotrebe,  ali celulit je još uvijek tu. 

Za oba proizvoda imate recenziju na blogu. 

Čišćenje lica 

Obožavam Avon čistilice lica.Ove sam zadnje potrošila. 

Clearskin gel za čišćenje lica – odličan proizvod,  temeljito očisti lice. Ima u sebi čestice za blagi piling. Ostavi se da djeluje na licu pola minute. Djeluje protiv prištića jer u sebi ima salicilnu kiselinu. Cijena oko 20 kn, zavisi od kataloga.

Nutra effects pjena za čišćenje lica – od svih, ova čistilica mi je najdraža. Lice se prekrasno očisti, nakon upotrebe koža je mekana i glatka. U sebi ima ekstrakt chia sjemenki i hidratizira kožu. Moja preporuka. Morate probati. Oko 25 – 35 kn. 

Avon care 3u1 gel za čišćenje lica – od svih avonovih čistilica za lice, ova mi je najgora. Temeljito očisti lice, ali ga jako isuši. Ne bih preporučila. Platila sam ju oko 15 kn.

Cv maska za lice protiv prištića – obožavam ovaj proizvod. Ukoliko imate problema s prištićima,  morate probati. Košta oko 5 kn. Dobiju se dvije vrećice. Dovoljno za 4-6 korištenja. Kupiti je možete u Mulleru. 

Cosmel C piling – prekrasan proizvod. Kožu koja se osipa iznenadnim prištićima dovede u red nakon dva korištenja,  uz kremu i tonik. Žao mi je što ga više nemam. Košta oko 60 kn. Na njihovom web shopu, web shopu Kantarion i određenim ljekarnama. 

Clearskin crna maska za lice – ovo mi je drugo pakovanje, ok mi je. Ali ništa spektakularno. Ne sviđa mi se što mi zateže kožu,  prošli put mi je koža od nje sva pocrvenila. Nikako je ne mogu držati deset minuta. Zaobilaznim ubuduće. Platila sam je 24 kn. 
—————————

Eto ga, to je sve od mene. Jeste li probale koji proizvod?  

Leave a Reply

