Proizvodi koji su me razočarali #1

Pozdrav, drage moje 😘 

Nadam se da ste mi dobro, vesele i nasmijane. ☺ 

Danas ću vam pokušati uštedjeti novce novim postom. Predstaviti ću vam proizvode koji su me razočarali. Svakom od njih sam dala puuuuno prilika da promijenim mišljenje i zaključim da su dobri. No,  nisu. 

Možda bi vama ovi proizvodi odgovarali,  no meni su totalni fail. 

Krenimo.redom. ☺ 

Lice

  • Cien Bb krema

Po meni,  ova bb krema je totalni promašaj. Fine je kremaste teksture, i lagano se razmazuje po licu, miris je isto ugodan – ali, prekrivanje je minimalno,  lice ju potpuno upije u sebe i koža mi ostane puna fleka,  prljava. 

  • Eveline hd tekući puder 

Puder ima lijepu prekrivenost. Dosta je gust, teško se razmaziva.  A najgore izaziva mi neku lošu reakciju na licu. Nakon par minuta lice me počne svrbjeti. A nakon upotrebe od cca tjedan dana pojavili su mi se ružni prištevi – začepio mi je pore. Grozno. I ne, nisu pms prištići.  Puder je isproban u nekoliko navrata. 

  • Beauty Uk mat puder za lice 

Užas u bočici. Na licu oksidira,slabo prekriva, lice se masti ko burek. Grozno. 

Stavila sam vam sliku svoje ruke tako da vidite tu finu narančastu nijansu. 

  • Alverde ruž za usne 


Na usnama je ljepljiv. Osjećaj kao kad lizalicu razmažete po usnama. Slabo pigmentran i slabe postojanosti. Bio bi dobar balzam da je ugodniji na usnama,no nije ni to.

Swatch na slici: prva crta – 10 puta povučen ruž po istom mjestu,  druga 1. Loša pigmentranost,  jel da?  

  • WetnWild vodootporan tuš za oči

 Debeo kistić koji ne omogućava precizno nanošenje. Pretvrd, također. Kad se jednom povuće linija,ne može se preko nje još jednom proći jer se tuš oljušti. Katastrofa. Čitavu recenziju imate na blogu. 

———————————

Eto, to je to. Jeste li probale koji proizvod? 


6 Comments Add yours

  1. Sladjana Marjanovic says:

    Ove nisam, ali jesam Alverde korektor i nisam zadovoljna, puno je vodenast i nema nikakvu pokrivenost, blender ga potpuno upije ♡

    Like

    1. Ja sam probala samo ruž. Totalno razočarenje. A boja je prekrasna 😒 frendica je probala tekući puder i dobila je prištiće. Trenutno nemam velika Očekivanja od njih 😒

      Like

  2. Aneta says:

    Imala sam Cien BB kremu
    Meni je bila ok 😃

    Like

    1. Meni je grozna bila. Jednom sam otišla na poštu namazana s tom kremom i kad sam se vratila doma, i skužila kako mi lice izgleda zamazano, bilo me sram..😒

      Like

  3. Slažem se za Cien BB kremu, katastrofa….a ostale nisam probala, no vjerujem da ću ih preskoči. Odličan post :*

    Like

    1. Meni je bila grozna. Pročitala sam kod jedne blogerice da je super i otišla kupiti,katastrofa. Stvarno nije za ništa. Posebno ako imaš masnu kožu ko ja, a vani je plus 30.

      Hvala ti puno. Odgađam ovaj post već mjesecima jer ne želim popljuvati proizvod, ali zbilja ni iz sto prvog pokušaja nisu pokazali kvalitetu

      Like

Leave a Reply

