Manzara fashion on line trgovina & trendovi sezone 

Dobar dan,  drage moje čitateljice. 😘

Za danas sam vam pripremila nešto zaista posebno. Umjesto da pričam o make up-u, danas ću vas upoznati sa modnim trendovima dostupnim na internet trgovini Manzara fashion. 

Manzara fashion je internet trgovina preko koje možete naručiti zadnje modne trendove u samo par klikova.

 Odjeća vam dolazi na vrata u samo nekoliko dana,  također ukoliko ste uzele krivu veličinu-  odjeću možete zamijeniti.  

Ja osobno dosta kupujem putem internetskih trgovina. Razlozi za to su ušteda vremena i uglavnom niže cijene nego u klasičnim fizičkim trgovinama.

 Na Manzara fashion stranici zaista možete pronaći svašta.  Hlače,  tajicesvečane haljine te elegantne haljine

Ja sam se odlučila predstaviti vam kategoriju MAJICE.

Ovog proljeća i ljeta naglasak je na romantici. U prvom planu su volani – bilo na rukavima ili u području ramena. Uz to, naglasak je na nježnim bojama i cvijetnom uzorku. 

Izmedu ostalih, Manzara u ponudi ima i slijedeće modele: 

Osim ovih romantičnih modela, modnom scenom zavladali su populani “crop topovi”,  a na velika vrata vratili su se bodyji koji su bili veliki trend 80-ih godina prošlog stoljeća. No, sada, ti bodyji više nisu oprema za vježbanje već prekrasan komad odjeće kojeg možete iskombinirati uz bilo koju suknju ili hlače.

Ja sam izdvojila sebi najzanimljivije modele. Ostatak ponude “top cropova” i bodyja možete pronaći na stranici Manzare u kategoriji: MAJICE

Nadam se da sam vam približila modne trendove sezone i upoznala vas sa internetskom trgovinom Manzara fashion gdje ih možete nabaviti u par klikova. 
Toliko od mene. Čitamo se uskoro. 😘

 

Leave a Reply

